perjantai 9. joulukuuta 2011

We wound love

Torstai sit koittikin ja tuli hengattua takahuonees, kampaamon penkil, meikkaajien penkil ja muuten vaa lavalla seistyä. Mullei oo oikee mitään muistikuvaa lavalla olosta, mut sen jälkee oli semmone fiilis et vois mennä heti perään uudestaanki :D Mulla oli sinällään helpointa olla ehkä lavalla, jos miettii yleisesti sitä, et mulla oli ns. "roolihahmo" ja kunnon erilainen maskeeraus ja kampaus jonka taakse piiloutua. 

Yllättävän vähän jännitti itse asiassa koko juttu, sillon vast alko kunnolla jännittää kun meidät järjestettiin jonoon, mutta onneks siinä oli Eveliina, Sefa ja Olli (teh team 3) mun kans juttelee ja Even kans varsinkin hassuteltiin hirveesti siin peilin edes sen valon kans... :') Tuli ihan fiksu olo siinä ku kaikki katto miks me oikee irvistellään peilille.

Olin kolmannen kappaleen aloittaja ja olin oikeestaan koko kappaleen ajan lavalla, seisomassa tylsistyneenä siel reunalla. Meidän osalt meni ainaki kappale just silleen miten se yhen kerran kerettiin kattoo lavalla läpi. Hyvä me ! o/



Mua kutsuttiin ton päivän aikana mm. Lady Gagaksi, metsän keijuks, jääneidoks... plus tänään sitten koulussa hiukset oli näytöksen jäljilt ja Henna alkoi kutsuu mua Puudeliks... Noita glittereitä oli kiva hankaa pois, oli viel aamullaki niit naamas.

Kirjoittelen huomen varmaa lisää, mulla on omassa kamerassa viel joitaki kuvia torstailta, mut en oo siirtäny niit viel koneel.

1 kommentti:

Rosa kirjoitti...

mun silmät meinas tippua päästä ku näin sut niin erilaisen (tai no erilaisena ja erilaisena) mut olit jotenki niin upeen näkönen ;))) +kengät oli kiva ;)