sunnuntai 18. joulukuuta 2011

Hyvä häviäjä




Alotin perjantain kivasti Viivin kanssa meillä värjäillen Viivin hiukset mustiksi. Olen aika pro, blondeista pidennyksist tuli mun käsittelys mustat. Tervetuloa Tytin kotikampaamoon. Nyt kyl himottais siirtyy omien hiusten värjäykseen, löysin sinisen shokkivärin meilt kotoa...


Nekki on ahkera työntekijä ! Mentiin sit Poleenil katsomaan Jare&Villegallee ! Olin lupautunut kuvaamaan sinne ja mentiin jo seiskaks sinne, vaikka JVG alkoikin soittaa vasta puol kymmenen. Siinä sit hengattiin vaan minun kaverien kans ja ottelin vähän random kuvia mainoksiakin varten. Ja Rosa oli nätti niinkuin aina~


Pelottavat järjestyksenvalvojat.

Alla sit kuvia JVG:n keikalta, vain puolet mitä meinaan Pistolle laitella on täs näkyvissä.


Ja Pieksämäki on ihan kuollut paikka vaikka oli perjantai-ilta. Käytiin vähän kävelee Pieksua ympäri Matin ja Viivin kans. Ja ei löydetty pedofiilejä eikä polvifetissispugea. :(

Lauantaina Viivi sit lähtikin jo pois, sen jälkeen oon vaan muokkaillu kuvii, lagannu kotona ja käytiin Tädin luona kahvii juomas~

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

asads :DD jos värjäät sinisiksi nyt niin milloin pinkki tulee kehiin? ):