perjantai 23. joulukuuta 2011

All I want for christmas is you

... and so much more




Rakas joulupukki, sun ei tarvii tuoda mulle oikeestaan mitään, koska Essi lupas tuoda mulle huomiseks ne parikyt kenkäparia mitkä löysin pari päivää sitten netistä. Niitten mukana tulee kuulemma kuoro joka laulaa mulle rakkaussikermän, ja jonka päätähtenä on Miika Cullen. Sit voin kehuu kaikille että mulle on laulanut Cullen rakkauslauluja <3



Joulupukki, mä myös toivon että Essi muistaa tuoda mun loputkin toiveet. Mä nimittäin kerroin hänelle haluavani kunnolliset studiovälineet. Haluisin esimerkiks taustakankaiks mustan, valkeen, harmaan, sinisen ja pinkin. Sit haluisin pari salamaa, joista ainaki yhteen sais softarin ja yhteen sateenvarjon. Sit olis kiva saada kameraan kunnollinen makroobjektiivi, ja fisukin olis kiva. Sit olis kiva saada niihin vastavalosuojatkin, sit se etälaukaisijakin olis kiva. :) Ja erillinen mikki kameraan. Toivottavasti Essi muistaa tuoda ne. 

Sit olis kiva saada uusi kunnollinen kannettava. Tykkäisin todella paljon jos siinä olis valmiiksi asennettuna jo photoshop, Indesing ja illustrator. Ja voishan siin olla Final cut prokin ja kaikki nää muutkin ohjelmat mitkä meil on koulun koneilla. :)


Joulupukki, sulta mä toivon vaan maailmanrauhaa, lunta aatoksi, paljon rahaa ja et ihmiset rakastais toisiaan. Niin ja sit sen Uuden vuoden pusun sillon kello 00.00 kun rakettei on taivaalla. :) 

Kiitti Joulupukki, mä tiedän et mun kaikki toiveet toteutuu, kiitos sun ja Essin <3
... Tiedän et mikään noist ei toteudu, mut ainahan saa haaveilla <3

Hyvää joulua, mä hiljenen joulun viettoon :)

ps. Sain jo ekan lahjan keskiviikkona Lauralta !

3 kommenttia:

Mmilya kirjoitti...

Ihana blogi sulla! :) Jään kyllä varmasti seurailemaan tätä! (: Sinäkin voisit käväistä minun blogissani, kommentoida ja mieluusti myös liittyä lukijaksi!
Hyvää joulua!
tv. Mmilya http://mmilya.blogspot.com

Essi kirjoitti...

mitenniin ei toteudu? Etkö luota muhun? :O

..no okei. ehkä ei. tosin sen mieskuoron voin yrittää järjestää vaikka sun synttäreiks. :D

Tytti kirjoitti...

Mmilya: Kiitti :)

Essi: Mä sit odotan sitä mieskuoroo, ei tullu aamulla mulle ketää laulaa :(