maanantai 12. joulukuuta 2011

Listen to the rain



Sunnuntaina oli kahvilalla Piston valintakokous ja hyvä porukkaha meit saatiin kasaan :) Oli nii kivaa nähdä taas vaihteeks kaupungis asuvia kavereita~ Noo, perjantaina oon menos Myräkkää kuvaa ja Viivi on mahdollisesti tulos mukaan :) Musta tehtiin Pistoon ns. media- ja tiedotusvastaava. Tai niiku oon kuvailee tapahtumis ja si teen mainoksii jos tarvii ja tämmöst pient hommaa. 

Käytiin sit tänää vähä Studios kuvailee parit kuvat musta, Hennasta ja Viivistä. Viivi sai taas leikkiä kummilapsensa kans ja otella musta ja Hennast kuvia :)

Mulla olis Hennasta paljon hienoi Viivin ottamii kuvii kameras, mut mä veikkaan et Henna ei paljoa arvostais jos ne päätyis tänne. :')) Nii ja jeaa, mennään maanantain studioon ottelee vähä joulukortti kuvii ja muuta jännää. Ehkä sillon jo saatais se pvc asu mukaan kuviin.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

whii ja mä pääsen taas kuvailee vauvalla<3