maanantai 5. joulukuuta 2011

Hyökyaalto


Mun rakkaat pupuset, mulla on ollu hauska viikonloppu :) 

Lauantaina mentiin Viivin kans Antti Tuiskun keikalle Warkaus-salille :) Eniten harmittaa et siel oli kuvauskielto, mut eipä mahda mitää. Mut voin sanoo et oli hyvä keikka plus sain Antin nimmarin ! :D 

Plus nimmarijonos:
n. 11wee pikkutyttö : "Onks noi sun kynnet aidot?" o.O

Sit Viivi oli keksiny et voitais vähän leikkiä tähtisädetikkujen kanssa...

Plus vähän leikin salaman kans kopperos


Minni on diiva.


Nanna on mun uus bf, se tykkäs ku tulin vierailulle ja rapsuttelin sitä


Sit käytiin vähä mörrimöykyn kans metsäs kuvailee. ps. Haluun sit jonkun kans kevääl kuvailee metsään semmosii "metsänneito" kuvia !


Viivi rakastui mun vauvaan ja otteli parit kuvat


Kävin lauantai aamust JKL ja rakastuin tohon kirjaan ! Niin ihana

Huomenna/tänään sit pitäis men värjää hiukset torstaita varten. Kaikki vaa kattoo sit torstaina Seppälän vanhoihin tiloihi mitä mun hiuksille on tapahtunut~

1 kommentti:

Jari kirjoitti...

Mää voin tulla sun kaa ottaa metsäneitokuvia!!! :) <3

ps. Oot söppänä! :)
*puss*