tiistai 29. marraskuuta 2011

Hey there, Little Red Riding Hood

Jeejee, huippu draamatunnit takana :) Meil on tosikiva ja pieni ryhmä ja saatiin kaikkee jännää aikaan suunnitelles ! Kannattaa nyt olla Varkaudes silmäkovana mitä saadaan aikaan ;)

Maalattiin myös Kopiksen kahvion ikkunoita tunti ja saatiin sit kahvia palkaks :) 
Arvatkaa oliko kivaa, ku yksiä ikkunoita vasten oli kaksi semmost juomakylmiökaappi tsydeemii ja karkkihylly. Ja niitten taakse piti päästä maalaamaan. Onneks meil oli Jaana paikal, joka viime vuonna oli maalannut ikkunat ja sit siirsi sen karkkihyllyn sillee jännästi pois et sinne väliin pääs tunkeutuu :D

Nyancat peli !!!

Mennään muuten lauantaina Viivin kans kattoo Antti Tuiskua(!!!) Warkaus-saliin :D 
Ja mun ihana kameralaukku odottaa noutamistaan postissa <3 Vois huomenna kipaista siel kun on vapaapäivä. Tosin pitäis raahautuu Varkauteen kahdeks tekee koetta...

Niin ja en sit näköjään olekaan menossa Frostbiteen :( Musta tuntuu oikeesti et Desuconin järjestäjil on jotain mua vastaan :D Et joooooooo :D Vois keksii sit tammikuulle jotai muuta kivaa tekemist. Mulle saa keksii kaikkee kivaa kuvattavaa, esim. vink vink Viivi, olisko kisoi edessä?

ps. Mihin tää maailma on oikei menossa ku neljännellä luokalla olevat pojat on jo tommosii.

pps. Oon rakastunut tähän, ah, oon kuunnellu tota nyt parina iltana. Mite ihanaa onkaan pitkästä aikaa kuunnella tollast pianomusiikkii.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

no kun mulla on vissiin vaa joulukuun 11 päivä jotkut jos jaksaa mennä ): Muista ei mitää tietoa (ainakaan mulla).
Mutta lauantaisin saa toki tulla maneesille kuvaa :DD

mviolet kirjoitti...

Phöh, et ole tulossa Frostiin? :( Musta oli mukavaa että fellow-bakaconilainen oli kuvaajana tämän vuoden Traconissa. Olitko pyrkimässä nimenomaan kuvaushommiin?

Ps. Blogini uusimman merkinnän lopussa on hehkeä kuva susta! :D

Tytti kirjoitti...

M: en oo tulossa frostiin :( Ja hain juuri valokuvaajan hommia, mut eivät näköjään sit tarvinneet apua. Vaik laitoin hakemuksen tyyliin viikko ilmoittautumisen alkamisen jälkeen :( Mut no, ei mahda mitään.