keskiviikko 2. marraskuuta 2011

Joku raja


Urpo tykkäs mun huulista näköjää
4H:ssa oli vaihteeks aika jännää.

Kuvat siis tiistailta ja mulla oli sillon vapaapäivä~

Tänää koulussa tehtiin musiikkikappaleiden pohjalta käsikirjoituksii ja varmaankin kuvataan sitten ne videot joskus. Jossain määrin ärsyttää kun meidän opettaja ei anna minun ja Viivin olla parina ja kahden muun tytön olla pareina, koska istutaan vierekkäin ja ollaan kuulemma niin paljon yhdessä. Mutta sitten opettaja antaa niiden kahden tytön aina olla parina, vaikka he istuu vierekkäin ja on muutenkin aina koulussa yhdessä. Ja minä ja Viivi ei olla ees melkei koskaan samassa ryhmässä, yhden kerran ollaan oltu orientaatio tunneil samas ryhmässä ja nyt tota blogijuttuu. Ja opettaja sanoo et me ollaan muka aina samassa ryhmässä... Melkein aina tehdään 1-4 jako ja me istutaan vierekkäin ja ollaan melkeen aina 1 ja 2, riippuen kumpi sanoo ekana. Et joo, reilukerhosta päivää.

Pääsen muuten perjantaina kuvailemaan koulun studioon kuvia meidän luokan blogiin :)

ps. Lukekaa Annun blogia, fiksu tyttö :) Mä arvostan hänen avoimuuttaan todella paljon ja hän kirjottaa tosi kypsästi ja muutenki on todella mukava tyttö, tänään viimeks sain sen huomata mite ihana hän on :)

Ei kommentteja: