keskiviikko 9. marraskuuta 2011

Angel of Babylon


Yks päivä vähä lakkailin kynsii. en jaksanu oikei muokkaa, noi ei oo nii oranssit ku näyttää kuvas, en vaa jaksanu alkaa maskaa tai säädel värei kunnol.



Aamul kerkesin leikkii kameran kans ja pallokalailla.

Tänää amiskal oli opiskelijamessut ja siel sitte hangattiin ja oteltii kuvii muotinäytöksist. Mulla on koulun mäkil kuvii muokattuina mut en kerenny latailla photariin niitä ni varmaa huomenna ohjelmistotunneil päivittelen. Sit tänää oli myös opiskelijakorttikuvat.

Plus mua oikeesti ärsyttää meidä luokalt pari henkilöö. Mä en näköjää voi luottaa mun luokkalaisiin ees sen vertaa et jättäisin facen sillei et oon kirjautunu sisälle ku heti viiden minuutin aikana ku ei oo konetta vahtii ni alkaa tulla tilapäivityksii. Ja kiva ku mulla on facessa esimerkiks työnantaja ja kerhon pikkusii kavereina, ni kivaa palautetta oon välillä heiltä saanu. Ja täs alkaa pikkuhiljaa tulla semmone fiilis mikä o ollu koulus aina enne et ahistaa mennä kouluun ja tällei, et kiva ku entiselle koulukiusatulle tehään tollee ja muuta. Ei ainakaa tuu vanhat muistot mielee, ei. Tarpeeks usein on saanu pettyy joihinki tyyppeihi ja siihe et on heihi luottanu.

Plus ärsyttää vähä vanhemmat. Kivasti menee heidä takii pari keikkaa sivuun ku eivät suostu antaa mulle 7D:tä käyttöön enne jouluaattoo. Kiitti iha hirveesti, en oliskaa halunnu tehä kuvaajana töitä <3

ps. Tänää olis ollu nuorten ilta mut en sit sinnekää jaksanu mennä ku nii kiva fiilis täl hetkel. Onneks meidä luokal o pari fiksuu henkilöö. Eräs heistä oli tehny hienon videon ja näytti mulle sen tänään :) Tykkään varsinki musiikist  ja lohikäärme o söpö <3

Ei kommentteja: