maanantai 17. lokakuuta 2011

Samsom





Blondeus iski ja mahdollisuus ihaniin pitkiin hiuksiin silloin kun ne haluaa.

Samalla sitten tuli tehtyä vähän suunnitelmia joulukuulle josta saatte ehkä sitten vähän lähempänä kuulla lisää. Plus keskiviikkona pitäis mennä vähän jatkamaan suunnittelua ja tapaa muita tähän liittyviä tyyppejä.

Mun alkuloma on menny aikalailla nukkuessa ja dataillessa, mun kultipupu tuli kotiin viime viikolla ja siihe vaihdettii emolevy, muttah... Netti ei vieläkään toimi :( En sit tiiä mikä mun konees on vikana ku tota emolevyy ne epäili ekana mut kokeili ekana vaihtaa muistikamman ja ei korjaantunu ja sit ne vaihto emolevynki. :(
Että mä kaipaanki koulun mäkkei ku ne sentää toimii nopeesti eikä lagaa tai tee omia muokkauksii kuviin. Ja niil sentää toimii facebook.
Onneks mun vanhempien kone sentää toimii, tosin lagailee ihan kivasti. Ja täs o sentää photoshopin trial versio, tosin enää 6 päivän ajan.

7 kommenttia:

maijuti kirjoitti...

tytti oot ihana ! :) <3

Anonyymi kirjoitti...

Et oo muuten ainoa jolla on ikävä koulun mäkkejä kun oma kone lagaa viimestä päivää myös :'D

Tytti kirjoitti...

Maijuti o ihanampi <3

Sere, onneks maanantaina päästään taas meidä kultamussukoide luokse viettämään laatuaikaa <3

Essi kirjoitti...

blonti !

..kuinkaha monee postauksee oon käyny kommentoimas et oot blondi. :D

Tytti kirjoitti...

Essi, oot varmaan käyny kommentoimas melkee joka toiseen? :D

Essi kirjoitti...

todennäkösest.. :D

Tytti kirjoitti...

Essi, kävin muute tsekkaa kuolt kommenteist, et oot melkee jokasee tekstii jos oon puhunu blondaamisest käyny laittaa blondii :D