lauantai 22. lokakuuta 2011

Mr. Taxi


Tiistaina vähän leikittiin 4H:ssa saippuamassalla ja mulla oli vähän tylsää kun ottelin itestäni kuvii. 


Torstaina mentiin sit Tallinnaan~

Kannella tuuli vähän. :( En ollu ilonen oikeesti. Piti vaan esittää et ei haittaa vaik hiukset on silmillä ja silmät vuotaa :(

Tallinna on musta ihan nätti kaupunki, varsinkin Vanhakaupunki, muttakun ei enää niin innosta kierrellä Tallinnassa kun ollaan käyty siellä niin monta kertaa. Yhdessä vaiheessa käytiin Tallinnassa vähintään kerran vuodessa monen vuoden ajan. 


Om nom, hyvää ruokaa


Taas näitä tuurikuvia. Olin ottaa nättiä taivaskuvaa ja kappas, lokki lentää kuvaan. Ei oo eka kerta kun jotain lentää kuvaan ku oon ottamassa kuvii. (Mm. Tiinan kenkä)

Parit ostokset~ Kenkiä, kynsilakkoi ja konadin laattoja. Oliskohan laatat ollu m8, m45 ja m50?

Tänään sit olin kuvailemassa Heppakerhoo ja niitä söpöi heposii joita ne talutteli. Suomenhevonen(?) on Mimi ja sit eestinponi on Fiat. (Fiat on tuo tummempi)

Koska heppatyttöilin nii piti laittaa hiuksetkin kiinni ja vähä leikkiä lapsosteni kanssa peilin edessä <3 Kohta Canon perheeseeseen liittynee 7D <3 Tosin sitten 1000D lähtenee uudelle omistajalle jatkamaan elämäänsä onnellisesti eteenpäin :)

Ah, maanantaina pääsee taas dataamaan koulun mäkeillä <3 Mulla on ollut niitä jo ikävä <3 Ainoa syy minkä takia kaipaan kouluun on ne supernopeat koneet joilla on kivasti photoshop <3 Oman trialini viimeinen päivä on tänään menossa :( Sitten jos kotona haluu muokkailla kuvia niin pitää käyttää taas photofiltree. :( Onneks koulussa on sen verran vapaamuotoista tuo opiskelu et pystyy tunneillakin leikkimään photoshopilla.

ps. Nii miks musta tuntuu et mun tän jakson oppimispäiväkirja on tosi pitkä? Oon saanu tehtyy sille jopa oman tiedoston ! Wow. Ja muutenki tää opiskelu o sujunu lomalla tosi hyvin, hyvin oon kirjottanu esimerkiks sen ruotsin aineen :)) Siitä on mm. otsikko tehty :)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

uuh, noi sun lasit/pokat mitkä ovatkaan tossa ekassa kuvassa...
Ja mullehan tuotii tuliaisia vai mitäh? *puppyeye* :3

Jari kirjoitti...

Ai sä menit Tallinnaan silloin, kun meidän piti nähdä ja käydä kuvaamassa. :)
Mä lähdenkin Ruotsiin ensi perjantaina. :)))

Ja ääää, mäkin haluan uuden kameran!! <3