perjantai 14. lokakuuta 2011

Pretty boy


Henna oli loistava keilaamaan, mut hänen pallon siirtoyritykset ajatusten voimalla ei oikei onnistunu



Käytiin siis torstaina keilaa osan luokkalaiste kans, olin aika pro kun vieressä istui oma private opettaja joka muistutti vähän väliä että ranne suorana, tähtää nuolien väliin ymsyms. Mut hei, mä voitin eli oon pro keilaaja. Mua vaan jäi harmittaa et en kerenny keilaa yhtä montaa kierrosta kun Susannah nii hävisin pisteis hänelle :(( Keilasin tokas eräs 7 kertaa ja Susannah kerkes 10 kertaa :( Mut hävisin vaa tyylii 15 pisteel. Yhyy. Ja Susannah keilas viereisel radal


Iha normi päivä hengaa aulassa ja kirjotella taululle. ps. Kelläs alko loma nyt Essi ;)
 


Kuvailtiin salis kaikkee jännää.


Hierontapalvelu Viivi
 

Viivin kampaamo käsittelyn jälkeen tuloksena on vihainen Kiltakunnan (eli oppilaskunnan) hallituksen sihteeri, jonka timanttipelin pelaamista häirittiin. Oon nykyää sihteeri ja kaikki isot jehutha pettää vaimojaan/miehiään sihteerie kans, eli mähä voin nyt niiku virallisesti iskee varattui henkilöitä?

Ei kommentteja: