perjantai 26. elokuuta 2011

You are my hope


Oon  aina tienny osaavani piirtää ja maalata <3


Tervetuloa syömään hyvii suklaamuffinsei Kopiksen kahvioon


Keskiviikko ja torstai oli iha jännii, muokkailtiin kuviin erilaisii maskeja ja upotettiin tekstei ja siirrettii kaloi akvaarioon.
 Plus oon tosi taiteellinen. Puolet kahdesta tunnista vaan istuin ja otin kuvia tai juttelin.


Tänään sit koulun jälkeen käytiin Riinan kanssa ostaa ruokaa ja mentiin  Tean (Ja Jennan) kämpille syömään ja hengaamaan Tean ja Lauran kanssa.  Ja nyt sit viikonloppu ja tööitä. 

ps. Me opeteltii ottaa koneen webillä kuvia. Meil oli jännää.


15. päivä - Kappale, joka kuvaa minua
Kysyin  Essilt kappaletta joka kuvaa mua ja no... Mä en tiiä mikä täs kappalees kuvaa mua :'D

2 kommenttia:

Essi kirjoitti...

Sul on jaggerin muuvit selkeesti. :D
ja bloondi!
ja taidan olla riippuvainen batterysta, ku pelkän pullon näkemine sai aikaa kauheen batteryhimon :<

Tytti kirjoitti...

Mä tiiän Essi et oot riippuvainen batteryst :) Sen takii toi kuva ;)