keskiviikko 3. elokuuta 2011

Run the World




Tälläistä siis tällä viikolla.

Maanantaina tuli pari viikkoa sitten tilatut kuvat, nyt pitäis enää asetella osa niist seinälle~

Plus hiukset on vähän vaalentunut maanantaina ja hengattiin Emman kanssa ja välillä seurassa oli enemmänkin porukkaa, mutta aika kuollut mesta Pieksämäki oli silloin.

Tänään si kaupungil hengausta ja koiran rapsutteluu <3 Suloinen koira. Heran tosin olis pitäny olla vähän aikaisemmin paikalla... Meidän rakas spuge kaveri oli paikalla nimittäin ja oompa joutunut taas lähentelyn kohteeksi.
Vaihteeks se tykkäs silitellä minu polvea/reittä ja kenkiä... Hyi. Plus olin sitten sille koko ajan se kaunis tyttö jossa ei ole mitään vikaa. Ja sitten kun siirryin siitä kauemmas niin Emma joutu lähentelyn kohteeksi mutta olin yhä se kaunis tyttö. Ja lopulta Tinjalla oli sormissa surkastuma ja minä olen oikeasti transu. Ja kaikkee muuta jännää tuli keksittyä että se lähtis pois. 
Noo, lopulta pääs pieneen vesipesuun kun kaverilla meni siihen lopullisesti hermot kun ei lähteny vaik käskettiin yms. nii saipa sitten vedet naamalle. Ja vaik hän sanoi että lähde tai kaadan vedet päälle niin eipä lähtenyt. 
Ja ei yhdestä kerrasta oppinut vaan meinasi tulla uudestaan. 

Tykkään Pieksämäen spugeista <3 Okei, osa niist on ihan jees kun ne vaan juttelee mukavia mut toi on ahistellu mua jo kolme kertaa aikasemmin.

ps. Huomenna Helsinkiin ja sieltä perjantaina Riihikselle !

6. päivä - Kappale, joka muistuttaa minua jostain paikasta

Lahti <3 Kerran ku olin junassa ja juna oli just lähdössä Lahdesta, niin tää kappale alkoi soida mp3:sta

3 kommenttia:

Jari kirjoitti...

Tää on hyvä biisi!! <3

elisa kirjoitti...

sullon niin älyttömän kivoja kuvia täällää. tuli melko ylpeä fiilis kun bongasin omankin naamanii. (jes sain viimenkin blogin tehtyä, ainut vaan että en osaa oikein__käyttää sitä o-ou)

Tytti kirjoitti...

Kylhä mulla pitää Elisastakii kuvia olla :D Bloggerii on yllättävän helppo käyttää sitten ku siihen tottuu :D