keskiviikko 8. helmikuuta 2012

The North Face


Maanantaina mua odotti kiva yllätys sängyn päällä kun kipusin yläkertaan koulun jälkeen. Tidii, etälaukaisin~ Pitäis jossain vaiheessa testata tuota ihan "kunnolla", nyt oon vaan ottanut parit testishootit että varmana toimii. :) Kiva se on~


Tiistaina jäädyin. Aamulla oli vaan -5 astetta pakkasta, mutta iltapäiväksi se oli kiristynyt -20... Kiva fiilis. :) Pikkuset tuunaili kansioita 4H:ssa ja mä vaan täyttelin lappusia ja juttelin mukavii niitten kans ja ottelin parit kuvat. On se niin helppoo kun kerrankin kerhos oli paikalla sellaisia ohjaajia joita en joudu neuvomaan koko ajan tai olemaan "päävastaava". 

Mentiin ruokkiksella pizzalle Viivin, Riinan, Tiian ja Kiian kanssa. Käytiin tiistaina esittämässä Verso-viikon takia nukketeatteri kirjastolla, ja sitten jonkinlainen kulttuurikoordinaattori lupasi meille pizzat palkkioksi. Vaikka Kiia ei kuulunut meidän IT ryhmään eikä ostanut pizzaa, nii kyl hän sai ihan nälän pois ja melkei puolikkaan pizzan kotiin vietäväksi.

Haluisin oikeesti repiä keuhkot pihalle, nii hirveeltä tuntuu välil hengittää/yskiä ja kurkku ihan kivan kipee. Ja muutenkin oon ollu täs n. viikon enemmän ja vähemmän kipeenä... Mutku ei mulla ole aikaa levätä/sairastaa. Nytkin lähden perjantaina Kumpuun, sitten maanantaina olisi aamusta kokous Pieksämäen SRK:n videoprojektin takia, tiistaina olis videon kuvausta koulussa, keskiviikkona saattais olla ehkäpä vapaata, torstaina olis penkkarit ja hallituksen kokous ja perjantaina Wanhojen kuvausta.

Jeah, eli en taida sairastaa. :)

Mua ärsyttää kun Naruto ja Bleach alkaa molemmat olla aika lopussa, tai ainakin epäillään Essin kanssa niin. Bleachin uusimmassa Chapussa nimittäin alkaa Final Arc ja Narutossa alkaa mahd. viimeinen taistelu, koska Sasuke tulee takaisin. ~ Mitä mä sit aina odotan että pääsen lukemaan keskiviikkoisin? :( No onneks One Piece ei vielä näytä loppuvan vähään aikaan.

Mun selkä raksuu ja on ihan jumissa, kihlattuni Henna voisi harrastaa hieromista huomennakin.

Ei kommentteja: