maanantai 6. helmikuuta 2012

Born alone, die alone

Perjantaina olin Helmihelteissä töissä työryhmänäni Elisa&Veera :D Hienoa taidetta syntyi ja oltiin runollisia ja Tiina sai hienon rakkauskirjeen. Saatiin myös hieno spottivalo meidän myyntipisteelle.


Tytti osaa piirtää ! Piirsin myöhemmin illasta Vilman eläimiä ja Aleksin määräämiä asioita. Sitten kun olin lähdössä, huomasin että minun hienot eläimet oli väritetty :)

Tolerated

Kalle Blomkvist

Sakreme


Suomineito Tytti. Täältä tullaan miss suomi kisat. Väsytti vähän siinä 11 aikaan kun kuva tuli otettua.

Oon nähnyt viime viikolla ihan randomeita unia. Viime yönä (Su-ma) näin kauheeta True Blood unta. Näin että se Sookie juoksee jossain vaiheessa unta mua kohti ja huutaa hirveesti että se Eric yrittää tappaa sen. Ja sit Sookie selittää siin hirveesti että Eric oli ekana ihminen mut sit muuttu takas vampyyriks ja sit se oli taas ihminen ja nyt se on vampyyri. Sitten Sookie juoksee pois ja koht käännyn ympäri ja Eric tulee mua kohti iha verisenä ja sit herään siihen kun sen käsi olis mun kasvoilla.

Sitten la-su yönä näin unta että ajoin autoa Urpo mun sylissä ja siin ei toiminu jarrut yms. ja ajelin kaikkie ojien kautta ja yhtää mitään ei käyny ja en pystyny ees ohjaa sitä autoo ja sit aina vaa jos se auto jäi johonki ojaan jumiin ni peruuttelin sielt vaa pois. Sitten toi auto uni vaihtu siihen, et olin Pokemon kouluttaja ja meidän pihassa oli talli, jossa oli Ponytoja ja Rapidazeja (niit ihme hevospokemonei joil o tulessa olevat harjat yms.) ja sit ne vaihtuki ihmisyksisarvisiin ja tällee.

Sitten kun nukuin lauantaina päikkäreitä, näin painajaista et heräisin 19.35 ja en kerenny kattomaan Putouksen alkua. Ja sit ku heräsin niin kello olikin vasta 19.05...

Ja näin alkuviikost yhtä randomeit unia, en vaan muista niit enää niin hyvin et voisin selittää niitä :(

Tervetuloa Tytin uniin, niistä sais varmana hienon kirjan. Tulee mieleen ne aikasemmat Pokemon unet, alitajuntani luulee varmaan että asun Palet townissa.

Ei kommentteja: