perjantai 9. syyskuuta 2011

Sarah Yellin'

Maanantai meni aika väsyneissä merkeissä ja puoli luokkaa oli jonkin asteisessa väsymystilassa, ainakin Emmiä taisi nukuttaa meidän junareissun jäljiltä kun nukkui parilla tunnillakin... ps. Classic jäätelö oli todella hyvännäköinen, siin oli jotai keltaista jäätä suklaan ulkopuolella ja sisäpuolellakin... Om nom.

Tiistailta ei taida olla kuvii, piirreltiin alastomii naisii ja kävin pitää ekan 4H:n pikkusil.

Keskiviikkona piirreltiin kirjankansii ja oon aina tienny osaavani piirtää rottia.




Ja no, nyt oon sitten kivasti kipee. Torstaina heräsin taas siihen et en saa henkee ja ei pysty liikkuu ja tällei kivasti. Ja sit vähän ajan pääst siitä alkaa kunno migreeni ja vähä särkylääkettä ja niitä tulikin otettuu päivän aikana nii paljo ku sai ottaa ja, vieläkin päänsärky jatkuu. Kuumettaki eile oli, mutta no, särkylääkkeet laski sen kivasti pois.
Ja en suosittele ottaa buranaa heti aamusta tyhjään mahaan. 
Plus tänää sit on kivasti tykyttäny sydän ja sen seurauksena on kivasti huimannu ja pimentyny silmissä vaihteeks. Eli empä tänäänkään ole ollu koulus.
Ja ku ne oli eilen ja tänään tehny kaikkee kivaa :(( Oon oikeesti pettyny ny et en päässy kouluun. Kovin moni ei pysty sanoo kuulleensa multa tollast lausetta et olisin mielummi ollu koulus ku kotona.

Oon myös alkanu miettii et vois viedä koneen huoltoon, kivasti netti lagii ja esim. kun yrittäää mennä faceen tulee vähän välii joku pakattu virheellisesti juttu, plus sitten saattaa välil blogeis nähdä iha ihmeellisii kuvii, esim. ne on vähä leikkaaliimailtu ja osa niist vähä väritetty ja sit ku käy tsekkaa toisel koneel niin iha normaalitha ne kuvat on. Plus sit youtube ja muut videojutut lagaa et välil saattaa kuva pysähtyy kokonaan ja ääni vaa jatkuu ja ku taas päivittää saattaa toimii iha normaalisti. Ja mitäköhä viel oli...

Oon tässä pari päivää muokannu Tracon kuvii, ei mulla muuta moi.

18. päivä - Kappale, jonka toivoisin kuulevani radiosta

 

Ei kommentteja: