tiistai 2. huhtikuuta 2013

In venere veridas

Kisuja pääsiäisen ajalta, aprillipäivänä yllättävän moni alkoi seurustella ja tuli raskaaksi

Opiskelijaruoka paras ruoka, mulle saa tulla tekee ruokaa. Tosin, kämpäs ei oo uunia

Huoneen entinen asukki oli jättäny mulle söpöt ankkaverhot huoneeseen <3 p="">

Kannattaa käydä Kuopion sataman Salessa, mä stalkkaan. Parasta viihdettä kattoo ku porukka lappaa kaupassa ja jättää autojaan toho mun ikkunan alle. Vielä joku kerta mä kokeilen pääseeks tost ikkunast sisään mun huoneeseen.

Tarzanin kanssa tutustumassa Kuopion kahviloihin ja tsekkailemassa kivoja vartija-pojuja ;)

Mulla on kiva kämppis. Vartin samassa solussa olon jälkeen ja yhden lauseen sanottuani päädyin istumaan häne huoneeseen hänen ja kaverinsa kanssa puoleks tuntii.

Töissä ihan lepsuu hengailuu

Ei kommentteja: