sunnuntai 28. lokakuuta 2012

Olet uneni kaunein


Mun oma Private työpiste conconin ajan

Herkullisen näköstä ruokaa

Mun helsingin pikavisiitti suju ihan hyvin, katottiin perjantai iltana siskon  kans poika raidallisessa pyjamassa ja se oli sinällään hirveen ahdistava, varsinki siin lopus kun se poika joutuu niitten muitten kanssa sinne huoneeseen :(
Ja lauantaina streamasin melkein koko päivän ja juttelin mukavia Merin kanssa.
Ja sit loppuillan olinkin jotenki ylipositiivisuudessa leijaileva melkein ilosta itkevä kasa. Mm. conconin pääjärjestäjä halas mua, sain vaaliehdokkaan hymyilee, pikkupoika vihreässä haalarissa vilkutti mulle ja junassa sain istuu koko hki-pmk matkan ihan yksin! Kukaan ei istunu mun vieres vaik muuten koko vaunu oli täynnä!

pistoilua ja nuiskuilua tältä päivält

ps. Parkourmummo

Ei kommentteja: